PERKHIDMATAN DITUTUP
 photo popo1_zpsed098b34.jpg
PERKHIDMATAN PEMBUATAN GOOGLE ADSENSE UNTUK MASA INI DITUTUP ATAS SEBAB MASALAH2 TERTENTU

CARA CEPAT MENGAMBIL PAYMENT GOOGLE ADSENSE

Lebih Cepat Pakai Western Union

  • Pastikan Kaedah pembayaran yang ada di akaun adsense sudah ditetapkan menggunakan Western Union. Jika belum, masuk ke akaun adsense anda, buka menu: Tetapan akaun »Tetapan pembayaran» edit kaedah pembayaran (pilihWestern Union Quick Cash Dolar Amerika).
  • Pastikan penghasilan adsense anda sudah mencapai jumlah minimal untuk pembayaran Iaitu sebanyak  US$100/Rm300.00 malaysia.
  • Untuk mengetahui apakah kita sudah boleh menuntut pembayaran, sila lihat pada bahagian pendapatan akhir, dan pastikan kalau Google sudah mengirimkan pembayaran  ke alamat pemilik akaun dengan cara melihat detail atau butiran bukti  pembayaran.
  • Catat data-data yang ada di butiran  bukti pembayaran , Kalau boleh  print out : nama pengirim, tarikh pengiriman, MTCN (Money Transfer Control Number), jumlah minimum  wang   yang dikirim, nama dan alamat penerima.
  • Setelah memperoleh data-data tersebut , pergi ke kaunter pengambilan wang yang berlogo Western Union , biasanya terdapat di pejabat pos, bank atau mana-mana tempat yang menyediakan perkhidmatan western union.                                                                                                                                                                      
  • Ambil borang dekat counter sila lengkapkan maklumat seperti  nama pengirim, tarikh pengiriman uang, MTCN (Money Transfer Control Number), jumlah minimal wang  yang dikirim, nama dan alamat penerima, dan lain-lain. Isi boring  tersebut jangan sampai salah.
  • Setelah borang  tersebut diisi dengan lengkap, serahkan kembali ke bahagian kaunter  dengan meyertakan  foto copy kad pengenalan  atau  dokumen-dokumen lain yang berkaitan.Setelah itu nikmatila hasil dari usaha anda..pasti tambah semangat.                                                                                                   



0 comments:

Post a Comment

 

TEMPAHAN GOOGLE ADSENSE Copyright © 2014 | Powered by Blogger