PERKHIDMATAN DITUTUP
 photo popo1_zpsed098b34.jpg
PERKHIDMATAN PEMBUATAN GOOGLE ADSENSE UNTUK MASA INI DITUTUP ATAS SEBAB MASALAH2 TERTENTU

ALTERNATIF LAIN SELAIN GOOGLE ADSENSE

Program  lain sebagai alternatif pengganti Google Adsense:
1.  Adbrite.com “   Adbrite mempunyai kaedah yang lebih simple daripada google adsense. Secara umum pembagian hasil adalah 75/25. Sementara google adsense, pengiraan peratusan cukup rumit dan hanya google sendiri yang mengetahuinya.


2.  Clicksor.com “ sebuah program adsense yang mempunyai skala lebih kecil dibanding Google Adsense, tetapi memilki nilai per klik (Cost Per Click “ CPC) yang cukup tinggi sehingga anda berpeluang mendapatkan hasil yang lebih tinggi. Pembayaran dilakukan melalui  PayPal atau Check.
3.  Kontera.com “ Program advertising yang sangat bagus untuk Anda gunakan.

4.  Infolinks.com “ Program advertising yang dikenal sebagai  next generation dari  In-Text Advertising (iklan berbasis teks), dimana iklan akan dipaparkan dengan menggunakan teks dari kandungan blog atau website anda. Infolinks tidak akan menambah atau mengubah kandungan blog  anda, tetapi mengambil perkataan atau ungkapan dari kandungan blog anda sebagai anchor text untuk memaparkan link dari website lain.

5.  Chitika.com “ Program ini sangat dikenali dalam dunia internet. Dalam satu bulan anda boleh dapat lebih kurang 3juta impression. Ada satu kelebihan chitika dibandingkan dengan  google adsense, dimana logo dari google adsense akan terpapar dengan jelas. Tetapi chitika tidak menampilkan logo atau linknya, sehingga iklan Anda lebih bergabung dengan kandungan website. Kelihatannya tidak seperti sebuah iklan.
6.  Bidvertiser.com “ Secara pribadi saya menggunakan iklan bidvertiser disamping google adsense. Secara umum, bidvertiser mendakwa akan selalu memaparkan iklan dengan tawaran tertinggi di website anda dengan tujuan agar pendapatan anda juga tinggi.

7.  Valueclickmedia.com “ Alternatif yang bagus,juga sebagai pengganti Google Adsense. Menyediakan tools yang sama dengan  google dapat membantu anda untuk  mencapai hasil yang maksimum.

8.  Text-Link-Ads.com “ Program advertising berasakan link yang sama dengan infolinks.com. Anda akan dibayar setiap setiap bulan melalui  PayPal, Check atau Mastercard.

9.  Tribalfusion.com “ Program yang simple dan mudah untuk digunakan.

10.  Eclickz.com “ Progam advertising yang terkenal untuk Pay-Per-Click.
11.Nufnang advertising  Kiranya Nuffnang ni boleh menjana pendapatan la.Banyak bloger terutamanya student join ni.

12. Advertlerts  Dengan meletakkan kod khas dari advertlets.com, pada laman atau blog, secara automatik blog atau laman bekerja sebagai enjin pengiklanan. Lebih ramai pengunjung melaluinya (iklan) lebih banyak pendapatan masuk.  

13. Adsensecamp  link iklan teks dengan system bayar per klik. Anda akan mendapatkan earning  apabila ada pengunjung  yang mengklik  iklan tersebut.

14. Madadsmedia  Advertising Network khas untuk para Publisher  yang mempunyai site/blog yang berpontensi untuk buat duit. Dorang bayar semua setiap impression yang dibuat di blog/site korang dengan kadar 100% CPM rate sold.
14.  H12 Media Advertising  sebagai alternate ads, tapi first day result cukup memberangsangkan. Jadi, pada sapa2 yang tak lepas apply adsense atau bosan  dengan Nuffnang atau Advertlerts... jomlah cuba benda baru ni. Lagi best payment boleh melalui paypal, dan payment boleh dapat dalam masa 24 jam, tak yah tunggu dua-tiga hari.

15. Affiliate program amazon Affiliate adalah broker atau pengedar / agent yang membantu menjual produk di amazon.com. Pasang iklan affiliate kat blog/website Jika berlaku jualan melalui blog kita, maka amazon.com akan memberi komisyen kepada kita.

Inilah 15 program advertising terbaik yang boleh anda gunakan sebagai alternatif pengganti Google Adsense. Tetapi saya cadangkan, kalau boleh anda harus memohon account google adsense.Google adsense adalah pilihan yang terbaik buat saya. Secara umum program-program ini memiliki banyak persamaan dengan Google Adsense.Sekian…

0 comments:

Post a Comment

 

TEMPAHAN GOOGLE ADSENSE Copyright © 2014 | Powered by Blogger